loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 46 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (3)

The File Converter v2.3

توسط نرم افزار The File Converter که از جمله نرم افزارهای برتر اندروید است، می توانید انواع فرمت های تصویری، صوتی، عکس، متنی و آرشیو را به یکدیگر تبدیل کنید. فایل ها در فضای ابر مانندی تبدیل می شوند و به این ترتیب باتری زیادی مصرف نخواهد شد و سرعت گوشی نیز چندان پایین نخواهد آمد.

فرمت هایی قابل تبدیل در این نرم افزار عبارتند از:

  • فرمت های تصویری: ۳GP، ۳G2، FLV، MKV، MP4، MPEG-2، OGG، WEBM، WMV.
  • فرمت های صوتی: MP3، OGG، WAV، WMA، AAC، FLAC، M4A، MMF.
  • فرمت های عکس: JPG، PNG، BMP، EPS، GIF، HDR، EXR، SVG، TGA، TIFF، WBMP، WEBP.
  • فرمت های متنی: PDF، DOC، TXT، ODT، FLASH، HTML.
  • فرمت های آرشیو: EPUB، MOBI، PDF، LRF، FB2، LIT، PDB، TCR.
omid salehi بازدید : 57 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (1)

Tasks To-Do List v1.9.7

توسط نرم افزار Tasks To-Do List می توانید امور روزانه خود را زمان بندی و برنامه ریزی کنید. با استفاده از این نرم افزار که دارای قابلیت های بسیار و محیطی ساده می باشد، می توانید امور روزمره را برای خود یادآوری کنید. Task یا وظیفه ای ایجاد کنید و با انتخاب دسته بندی مناسب، اهمیت اولویت، تاریخ و زمان، تعداد تکرار یادآوری، آلارم دلخواه و نوشتن یادداشتی کوتاه امور روزمره را برای خود یادآوری کرده و انجام هیچ کاری را فراموش نکنید.

omid salehi بازدید : 64 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به ماهیگیری علاقه مندید حتما  Bite Alarm! Carp Fishing را دانلود کنید . این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد تا با فریب دادن ماهی های از طریق پخش برخی صداها ، آنها را به دام خود بیاندازید .این برنامه که اولین و تنها شبیه ساز آلارم ماهیگیری اندروید می باشد با در اختیار داشتن چندین شبیه ساز مختلف شما را در گرفتن ساده تر ماهی ها کمک خواهد نمود .

omid salehi بازدید : 46 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Xelorians یک بازی با سبک کنسول های دهه ی ۹۰ می باشد که در آن می بایست نشانگر را در گوشه های صفحه نمایش با انگشت خود جا به جا کرده و امتیازات را جمع آوری کنید . هنگامی که انگشت خود را بردارید بازی خواهد ایستاد . سعی کنید تمامی حلقه های چرخان و کریسال های زرد را جمع آوری کنید .

omid salehi بازدید : 57 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

GnarBike Trials Pro یک بازی موتورسواری برپایه فیزیک می باشد که در ۷۵ مرحله مختلف شما را سرگرم خواهد نمود . این بازی که از گرافیک زیبایی برخوردار است شما را یاد بازی Trial Xtreme خواهد انداخت . از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بازی امکان ساخته مرحله های بازی به صورت کاملا شخصی و توسط خود شما اشاره نمود که حتی پس از ساخت امکان به اشتراک گذاری آنها را نیز خواهید داشت . توجه داشته باشید این بازی برای پردازنده های دارای پردازنده ۶۰۰MHz و کمتر ممکن است با مشکل اجرا شود .

omid salehi بازدید : 71 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

کنترل یک سفینه فضایی را بر عهده گرفته و انسان های ضعیف را از بین ببرید !
Grabatron یک بازی اعتیاد آور است که توسط سازندگان بازی معروف Hungry Shark ساخته شده است . این دست شماست که انسان ها را بربایید و یا اینکه مستقیما نابود سازید ، تصمیم بگیرید .

 

omid salehi بازدید : 50 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

چه کسانی باید از EVA استفاده کنند ؟
اگر شما به دنبال برنامه ای می گردید که بتوان با استفاده از آن برنامه ها را بدون دخالت دست باز کرده ، به اس ام اس ها پاسخ داد ، تقویم و وقایع را زیر نظر برد ، پس می بایست EVA را تجربه کنید . این نرم افزار که برای شما همانند یک دوست الکترونیک خواهد بود شباهت هایی با Siri دارد و می تواند بسیاری از توابع را تنها با فرامین صوتی شما انجام دهد .
برای فعال سازی برنامه کافیست گوشی خود را کمی تکان دهید .

omid salehi بازدید : 43 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

راستی به سایت جدید ما هم سر بزنیدhttp://movie-news.rozblog.com  البته 1 روزه که تاسیس شده

omid salehi بازدید : 51 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

با بازی زیبا و جذاب Speedx 3D از دنیای ۳ بعدی لذت ببرید! این بازی جالب به این صورت است که شما با یک سرعت خاص در یک تونل حرکت می کنید و باید مراقب باشید تا با موانع برخورد نکنید. همینطور در مراحل بالاتر تعداد موانع بیشتر، سرعت شما بیشتر و بازی سخت تر می شود. این بازی از جذابیت و اعتیاد آوری بالایی برخوردار است.

omid salehi بازدید : 51 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با بازی زیبا و جذاب Boost 2 از دنیای ۳ بعدی لذت ببرید! این بازی جالب به این صورت است که شما با یک سرعت خاص در یک تونل حرکت می کنید و باید مراقب باشید تا با موانع برخورد نکنید. همینطور در مراحل بالاتر تعداد موانع بیشتر، سرعت شما بیشتر و بازی سخت تر می شود. این بازی از جذابیت و گیم پلی اعتیاد آوری برخوردار است.

omid salehi بازدید : 31 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Call Timer Pro v1.0.9

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی را برای صحبت کردن از طریق تلفن همراه سپری می کنید و همیشه هزینه زیادی را بابت این تماس ها پرداخت می کنید، نرم افزار Call Timer Pro می تواند به شما کمک کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید محدودیت زمانی برای هر تماس تعیین کنید و تماس تلفنی خود را تنها به صحبت های ضروری محدود کنید. این نرم افزار با رسیدن به محدوده زمانی تعیین شده، تماس شما را قطع می کند.

omid salehi بازدید : 36 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

SMS Assistant Pro v1.2.5

خیلی وقت ها پیش می آید که شما در جلسه، مراسم یا مکان خاصی هستید طوری که نمی توانید به اس ام اس های خود پاسخ دهید. نرم افزار SMS Assistant Pro این کار را برای شما انجام می دهد! این نرم افزار دارای امکانات و تنظیمات پیشرفته برای پاسخ دهی خودکار به اس ام اس های دریافتی شما است. به آسانی می توانید نرم افزار را برای پاسخ دهی به افراد مختلف در زمان های مختلف، برنامه ریزی کنید.

 

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

IM+ Pro v6.2.3

IM+ Pro نیاز شما به تمامی نرم افزارهای مسنجر را برآورده می کند. با استفاده از این نرم افزار که جزء نرم افزارهای All-in-one به حساب می آید، دیگر نیازی به تهیه تک تک نرم افزارهای مسنجر برای سرویس های مختلف ندارید و تمامی مسنجرها به صورت یکجا در اختیار شماست. این نرم افزار سرویس ها و مسنجرهای مختلف از قبیل یاهو، جیمیل تاک، ام اس ان، فیسبوک و … را پشتیبانی می کند و شما می توانید اکانت سرویس های مختلف خود را در آن وارد کرده و با دوستان و آشنایان خود چت کنید و ارتباط داشته باشید.

omid salehi بازدید : 19 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مقبره ها و اهرام قدیمی در بازی Temple Run، پر از رمز و راز و جادو های مختلف هستند. شما در سفر به یکی از این مقبره ها، یک تندیس طلایی را از سر جایش به منظور بررسی خارج کردید. با این کار، نوعی نیرو در فضا آزاد شد و جادوهای محافظ فعال گردید. حال ارواحی که مدت ها در مقبره زندانی بودند آزاد شده و به دنبال شما میگردند. برای نجات جان خودتان هم که شده فرار کنید.

omid salehi بازدید : 35 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی European War 2، داستان جنگ های اروپایی را دنبال میکند. سرنوشت جنگ جهانی در اروپا در دستان شماست. فرماندهی نیروهای ارتش عظیم خود را به دست بگیرید. آتش و خون تنها چیزی است که در این بازی اهمیت دارد. شما باید با مدیریت صحیح نیروها و انجام عملیات های موفق و خطرناک، نیروهای دشمن را تا حد ممکن فلج کنید. در غیر این صورت حمله بزرگی به شما خواهد شد.

omid salehi بازدید : 31 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تسخیر کن، Conquest! Medieval Realms یک بازی سرگرم کننده مخصوص علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. در این بازی باید سعی کنید در هر مرحله، با مدیریت صحیح نیرو های تحت فرمان خود، قلمرو خود را افزایش دهید. برای مثال یک هدف برای تعیین میشود و شما باید نیروهای خود را در آن محل مستقر کنید و پس از تصاحب آن، سراغ اپراطوری بعدی بروید.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Spoing به الماس ها علاقه فراوانی دارد. اما متاسفانه الماس ها در مکان های غیر قابل دسترس پنهان شده اند. Spoing مجبور است برای رسیدن به آنها از طناب استفاده کند. شما باید به او کمک کنید تا به وسیله طناب ها، قدم به قدم به جلو حرکت کند تا به الماس ها نزدیک شود. شاید بتوان Spoing را در سبک Cut the Rope جای داد.

omid salehi بازدید : 27 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به تمامی علاقه کندان به سبک Tower Defence، بازی جالب و مهیج The Dutchman را پیشنهاد میکنیم. این بار جنگ حیوانات است. به میمون های عصبانی موز هدیه کنید تا با شما همکاری کنند و در دفاع در برابر دشمنان در صف مبارزه قرار گیرند. محیط بازی به قدری جذاب است که به راحتی به لیست بازی های محبوب شما اضافه خواهد شد.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

FaceLock Pro v2.5.5

با استفاده از نرم افزار FaceLock Pro می توانید از گوشی و نرم افزارهای خود از طریق تشخیص چهره حفاظت کنید. این نرم افزار در اصل قرار بود با اندروید ۴٫۰ ارائه شود ولی هم اکنون برای نسخه های پایین تر هم در دسترس است. در این نرم افزار صورت شما کلید باز کردن گوشی و نرم افزارهای قفل شده است. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که یک بار چهره شما را اسکن می کند و پس از آن از طریق تشخیص چهره شما اجازه دسترسی به گوشی و نرم افزارهای قفل شده را می دهد. همچنین شیوه های سابق قفل کردن گوشی نیز همچنان در نرم افزار برقرار است.

omid salehi بازدید : 25 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
– تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ultimate Rally Championship بازي مسابقات رالي Ultimate Rally Championship v.1.3   آندرويد

omid salehi بازدید : 29 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
یک بازی ورزشی و مسابقه ای می باشد که می توان این بازی را از اولین بازی های با کیفیت و واقع گرایانه نسبت به فیزیک آب دانست . بازی درمکان های مختلفی برگزار می شود و با پرش و انجام حرکات های نمایشی ، می توانید امتیاز کسب کنید و مهارت های خود را اضافه کنید . قدرت چهار هسته Tegra 3 superchip NVIDIA به سازندگان این اجازه را داده است تا بازی را بهترین گرافیک و جزئیات طراحی کنند . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید .

 

Riptide GP بازي سرگرم كننده Riptide GP v1.3.1   آندرويد

Riptide GP

omid salehi بازدید : 28 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Iron Jack HD 2884HD یک بازی آرکید و اکشن می باشد که به تازگی نسخه ی جدید آن برای آندروید منتشر شده است . شخصیت اصلی داستان جک می باشد که برای یک ماموریت سری ، به سیاره ای دیگر سفر کرده است و هدف او جمع آوری سوخت می باشد زیرا که دنیا در حال نابود شدن است . دشمنان جک ربات های عجیب و غریبی هستند که می بایست با ۱۰ نوع سلاح مختلف آن ها را از پای در آورید . برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید .

 

Iron Jack HD بازي اكشن Iron Jack HD 2884HD   آندرويد

omid salehi بازدید : 50 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هم اکنون بازی زیبا و فکری Machinarium برای پلتفرم آندروید در دسترس می باشد . در این بازی از دو ژانر ماجراجویانه و فکری استفاده شده است. جریان بازی به این صورت است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات گوناگون از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد. شما باید از وسایل موجود در محیط برای حل مشکلات خود استفاده کنید. این بازی بیشتر در ژانر فکری قرار می‌گیرد. برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید . این بازی به همراه فایل های دیتا (Date) آماده ی دانلود شده است .

 

Machinarium بازي فكري و سرگرم كننده Machinarium v1.0   آندرويد

omid salehi بازدید : 207 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دسته : بازی های اندروید  تعداد بازديد : 25451

دانلود بازي جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید


از آنجایی که سیستم عامل آندروید به تازگی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار شده بر آن شدیم تا یکی از بازیهای معروف و نام آشنای Spider Man را که سالهاست با این بازی آشنا هستید را برای این سیستم عامل جهت دانلود قرار بدیم.Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 که توسط شرکت Gameloft با کیفیت HD ارائه شده است دارای محیطی سه بعدی با شخصیتها و مراحل جدیدی می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

omid salehi بازدید : 23 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دسته : بازی های اندروید  تعداد بازديد : 27806

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine v1.6.0 ‬ - اندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine این بار خوک های سبز در غار ها و معدن ها مخفی شده اند که شما در آنجا با آنها به مبارزه می روید. در اين بازي شما ميبايستي با قدرت منحصر به فرد هر يك از پرندگان عصباني به تخريب قلعه خوكهاي حريص بپردازيد. اين بازي يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 255 مرحله جذاب شما بايد در اعماق غارهاي زير زميني علاوه بر نابود سازي خوكها در جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و... باشيد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!

omid salehi بازدید : 19 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تمرکز و سرعت عمل از ویژگی هایی است که در بازی iRunner باید از آن بهره ببرید. بازی دو بعدی بسیار زیبا و جذاب که باعث می شود شما گذر زمان را متوجه نشوید. شما باید تمام باتری هایی که در سر راه است را بگیرید. فکر نکنید کار ساده ای در این بازی پیش روی شما است. باید هنگام حرکت با سرعت بالا و پرشهای بلند به موانع در راه برخورد نکنید.

omid salehi بازدید : 26 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شطرنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. Chess یک بازی زیبا و فوق العاده از خانواده شطرنج می باشد که هم به صورت دو نفره از طریق بلوتوث و هم به صورت آنلاین می توان از این بازی زیبا لذت برد.

omid salehi بازدید : 34 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Trainyard یکی از بازی های جذاب سبک پازل می باشد. ماموریت شما مشخص است. ریل های قطار را طوری جا به جا کنید که هر قطار از مسیر مشخص شده خود حرکت کند. در غیر اینصورت قطار ها با هم برخورد می کنند و حادثه تلخی پیش خواهد آمد. در مراحل ابتدایی، باید مسیر دو قطار را تعیین کنید اما در مراحل بالاتر باید چندین قطار همزمان با هم از مسیر عبور کنند.

omid salehi بازدید : 27 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Alice in Wonderland – Extended Edition، آلیس در سرزمین عجایب عنوان آشنایی است که اکثر ما آن را شنیده ایم. در این بازی، و در هر مرحله شما باید به آلیس کمک کنید تا اشیاء گم شده مرموز را پیدا کند. در دنیای خواب و خیال، اشیاء زیادی وجود دارند که متلق به اشخاص خاصی هستند ولی همگی آنها گم شده اند. حال وظیفه شماست آن ها را پیدا کنید.

omid salehi بازدید : 28 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شاید کسی فکرش را نمیکند که در بین آدم برفی ها نیز خوب و بد وجود دارد. عده ای آدم برفی خوب، قصد دارند تا از خود در برابر اشرار دفاع کنند. اما اسلحه آدم برفی ها چه چیزی میتواند باشد؟ گلوله های برفی از هر سو شلیک میشوند و احتملا یک جنگ برفی در راه است. پس همراه با بازی Snowmen Story، وارد جنگ آدم برفی ها شوید.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Smart Office 2 v2.0.9

Smart Office نسخه اندرویدی مجموعه نرم افزاری پرآوازه Office از شرکت مایکروسافت است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های آفیس را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود بسازید، بخوانید یا ویرایش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فضای کاری نرم افزار دارای رابط عالی بسیار خوبی است طوری که به راحتی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. همچنین امکان پرینت فایل های ساخته شده از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس نیز در نرم افزار فراهم شده و نیازی به تهیه نرم افزاری جداگانه برای این کار نیست!

omid salehi بازدید : 21 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Battery HD Pro v1.09

Battery HD Pro نرم افزاری مفید برای اطلاع از زمان قابل استفاده از امکانات گوشی، نرم افزارها، بازی ها و… بر اساس میزان شارژ باتری گوشی است. این نرم افزار میزان زمان قابل استفاده برای مواردی چون گوش کردن به موزیک، تماشای ویدئو، تماس گرفتن، وب گردی، خواندن کتاب، گرفتن عکس، چت ویدئویی و ده ها مورد دیگر را به اطلاع شما می رساند و در این صورت شما می دانید برای انجام هر کاری چه مدت زمان شارژ باتری دارید.

omid salehi بازدید : 26 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

App 2 SD Pro v2.52

App 2 SD Pro نرم افزاری برای انتقال فایل های نصبی از قبیل نرم افزارها، بازی ها، ویجت ها و … به حافظه مموری کارت یا بالعکس به حافظه داخلی خود گوشی است. با استفاده از این نرم افزار شما مدیریت بهتری روی حافظه گوشی خود دارید و می توانید نرم افزارها را به مموری کارت انتقال داده و فضای بیشتری در حافظه اصلی داشته باشید. طرز کار نرم افزار به این صورت است که هر فایل نصبی که قابلیت انتقال به مموری کارت داشته باشد را به شما نشان می دهد و شما به راحتی می توانید فایل ها را ببن مموری اصلی و خارجی جابجا کنید.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Make Your Clock Pro v1.0.1

با استفاده از نرم افزار Make Your Clock Pro می توانید ساعت هایی زیبا و اختصاصی به صورت ویجت طراحی کرده و در صفحه Home Screen گوشی خود قرار دهید. این ساعت ها می توانند به صورت متنی، دیجیتال یا عقربه ای و در طرح ها، اندازه ها و رنگ های متنوع طراحی شوند. همچنین می توانید ساعت طراحی شده را با ویجت آب و هوا و باتری ادغام کنید و از ویجت طراحی شده خود لذت ببرید!

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر به سرمربی گری یک تیم فوتبال علاقه دارید پس پیشنهاد میکنیم بازی Football Manager Handheld 2012 را از دست ندهید. در این بازی که یک فوتبال منجر محسوب میشود، شما باید با مدیریت تیم خود سعی کنید نتایج خوبی بگیرید. تمرین صحیح، استفاده از سیستم حمله و دفاع مناسب، خرید بازیکنان خوب و تعویض های به موقع، به شما کمک میکند تا در بازی Football Manager Handheld 2012، یک سرمربی حرفه ای شوید.

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی زیبای Tank Recon 3D یک بازی سه بعدی است که در سبک جنگی شبیه سازی شده است. خلبانی می خواهد تانک شما را هدف قرار دهد و منفجر کند، شما باید او را از بین ببرید. از موشک های هدایت شونده برای نابودی خلبان استفاده کنید و آن را از بین ببرید. محیط شبیه سازی شده شما را مجذوب بازی خواهد کرد.

omid salehi بازدید : 29 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ماجراجویی همیشه جزء نیازهای اساسی انسان بوده و هست. دانستن رازهایی که پنهان اند همیشه در ذات هر انسانی وجود دارد. در بازی Immortal Dusk Inc نیز همینطور است. با بازگشت به افسانه ها باید رازهایی را کشف کنید که تا به امروز ناشناخته مانده اند. در مرکز این راز ها، شیطان است که با فریب های خود شما را گمراه خواهد کرد.

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Doom GLES نام یک بازی اکشن اول شخص با سبک شلیک کننده می باشد. باید با اسلحه هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد، با دشمنان به مبارزه مسلحانه بپردازید. نشانه گیری دقیق و مدیریت بر مهمات خیلی مهم است چون ممکن است در بین درگیری، گلوله های شما به پایان برسد و تمام شدن مهمات در وسط یک جنگ، با خودکشی فرقی نخواهد داشت.

omid salehi بازدید : 33 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بازی زیبای Soldiers of Glory: World War 2 Full فرماندهی نیروها را بدست بگیرید و با شکوه هر چه تمام تر پیروز شوید. این بازی از سری بازیهای جنگ جهانی دوم است. از جمله سلاح هایی که در اختیار دارید بازوکا، بمب افکن و … می باشد. این بازی ۲۷ نوع مدال دارد که شما باید سعی کنید همه آنها را بدست بیاورید. این بازی دارای سه سطح دشوار اعم از آسان، نرمال و سخت می باشد.

omid salehi بازدید : 20 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یک بازی زیبا و سرگرم کننده به سبک Hidden Object  میباشد. بازی The Spear of Destiny دارای حدود ۲۰ مرحله مهیج میباشد. در هر مرحله یک لیست از اشیای مختلف در اختیار شما میگذارد و شما باید در تصویر شلوغ و درهم، اشیای معرفی شده را پیدا کنید و به دنبال سرنخی برای پیدا کردن خانواده جیمز بگردید. این کار آسان نخواهد بود چون تصاویر بسیار شلوغ هستند و حتی در بعضی مراحل خطای چشم نیز وجود دارد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 169
  • بازدید کلی : 8,314
  • ترجمه گر