loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار جالب Speed Gun قادر خواهید بود سرعت اجسام در حال حرکت را اندازه گیری نمایید. کار کردن با Speed Gun آسان است. برای اندازه گیری سرعت شی مورد نظر، نزدیک ترین فاصله از شی را وارد نمایید و سپس صفحه نمایش را لمس کنید و شی هدف را تعقیب نمایید. حالا شما توانسته اید سرعت شی مورد نظر را بیابید.

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

AutoCAD WS نسخه اندروید نرم افزار معروف AutoCAD است که بسیار کامل است و یک اتوکد واقعی را برای شما فراهم می کند و با تبلت های اندروید هم سازگار است. کمپانی Autodesk این نرم افزار را ارائه کرده و تاکنون چندین هزار مورد دانلود داشته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مشاهده، ویرایش به وسیله ی ابزارهایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد و اشتراک گذاری فایل های DWG اشاره کرد و کارکردن با فایل های DWG، DWF و DXF در این ابزار تامین خواهد شد. این نرم افزار برای بار اول با اینترنت کار می کند ولی در دفعات بعد قابلیت کار به صورت آفلاین را دارد.

 

omid salehi بازدید : 28 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

StopWatch-&-Timer-v1.20-[Androidiha.com]

نرم افزار StopWatch & Timer یک زمان سنج ساده اما کاربردی برای ثبت زمان کارهایی که شما در طول روز انجام داده اید می باشد. به طور مثال شما با این برنامه قادر هستید مدت زمانی را که به ورزش, بازی یا آشپزی مشغول بوده اید ثبت کرده و آن را ذخیره کنید تا با مدت زمان روزهای بعد مقایسه کنید.

 

omid salehi بازدید : 26 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار هنری و بسیار جالب Tabla می توانید نواختن درام را تجربه کنید. نرم افزار Tabla صداهای درام در سبک عربی، هندی و لاتین را فراهم کرده است که شما می توانید با لمس انگشتان به نواختن آن بپردازید. از ویژگی های Tabla می توان به پشتیبانی از قابلیت Multitouch، داشتن ۱۰ صدای درام، داشتن چندین آلت موسیقی و کارکردن با تمام صفحات نمایش اندروید از جمله تبلت ها اشاره کرد.

omid salehi بازدید : 40 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Bubble-level-v1.9.3-[Androidiha.com]

تراز یکی از ابزارهای مهم و کاربردی است که در کارهای ساخت و ساز ساختمانی بسیار مورد استفاده بوده و به صاف درآمدن کار نهایی کمک زیادی خواهد کرد. نرم افزار Bubble level هم یکی از برنامه های مخصوص اندروید می باشد که با استفاده از شتاب سنج داخلی گوشی مقدار صافی یا شیب سطح مورد نظر شما را نشان خواهید داد. تنها کاری که لازم است انجام دهید قرار دادن گوشی روی سطح مورد نظر و بررسی وضعیت شیب سطح می باشد. همچنین این برنامه رایگان و متن باز، بدون تبلیغات، بدون نیاز با اینترنت و قابل نصب بر روی حافظه  SD می باشد.

omid salehi بازدید : 14 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار بسیار جالب Visidon AppLock Plus امنیت اندروید شما را با استفاده از تشخیص چهره تان حفظ می کند. با استفاده از این نرم افزار چندین عکس از صورتتان می گیرید و در پایگاه داده آن ذخیره می کنید و از این به بعد برای بازکردن قفل گوشی، Visidon AppLock Plus چهره شما را با این تصاویر مقایسه می کند و تشخیص می دهد که شما همان شخص هستید یا خیر و سپس اقدام به بازکردن دستگاه اندرویدیتان می کند. هم چنین می توانید برای هر برنامه دلخواه این قابلیت را فعال کنید.

omid salehi بازدید : 21 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

فیس بوک یک جامعه مجازی فوق العاده قوی می باشد که بسیاری از کاربران در این جامعه مجازی عضو هستند. نرم افزار فوق العاده و کاربردی Facebook for Android به شما این امکان را می دهد تا بوسیله گوشی خود به این جامعه مجازی متصل شوید و از آن استفاده کنید. سرعت بالای این نرم افزار در ورژن ۱٫۷٫۲ به شما کمک می کند تا از این جامعه مجازی نهایت استفاده را کنید.

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Twitter_v3.2.1-[Androidiha.com]

نرم افزار Twitter یه برنامه رسمی از سوی دومین و بزرگترین شبکه اجتماعی یعنی توییتر می باشد که شما از طریق آن و در گوشی همراهتان می توانید سریعا به صفحه ی شخصی خود رفته و مطالب خود را به اشتراک بگذارید. همچنین دسترسی به تمام ویزگی های شبکه اجتماعی توییتر از طریق این برنامه امکان پذیر می باشد.

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

AudioManager Pro v3.1.6

AudioManager Pro یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید در زمینه مدیریت صداست. این نرم افزار که درحقیقت نرم افزار/ویجت است، به شما اجازه می دهد که تمامی Level های مختلف صدا را به طور مستقل در صفحه اصلی گوشی خود مدیریت کنید. تنظیمات انجام شده را می توانید در پروفایل های متفاوت ایجاد و به صورت پیش فرض ذخیره کنید یا برای اعمال شدن در زمانی مشخص برنامه ریزی کنید.

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

BugMe! Stickies Pro v1.1.0.7

BugMe! Stickies Pro نام نرم افزاری جالب و منعطف برای نوشتن یادداشت های کوتاه روزانه است. شما می توانید یادداشت های کوتاهی را روی کاغد های رنگی زیبا بنویسید و روی تخته چوبی بچسبانید و با گذاشتن زنگ و آلارم دلخواه روی هر یادداشت، وقایع مختلف را برای خود یادآوری کنید. همچنین به وسیله ویجت این نرم افزار می توانید یادداشت های انتخابی خود را در صفحه اصلی یا Home Screen گوشی خود داشته باشید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 8,324
  • ترجمه گر