loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار هنری و جالب Instagram می توانید به تصاویر خود جلوه های زیبا و جدیدی بدهید. این نرم افزار یکی از محبوب ترین ابزار ها در زمینه ویرایش تصاویر در مارکت اندروید محسوب می شود. یک تصویر از گالری خود انتخاب کنید و وارد Instagram کنید و سپس از انواع افکت های حرفه ای این برنامه استفاده کنید و تصویر خود را زیبا نمایید. امکان به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی و همچنین پشتیبانی از دو دوربین جلو و پشت گوشی در این ابزار وجود دارد.

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به وسیله نرم افزار Smart Screen ON PRO می توانید سنسور گوشی خود را به دکمه Power (روشن/خاموش) تبدیل کنید. در بعضی از گوشی ها دکمه Power به صورت فیزیکی وجود نداشته و وجود این دست نرم افزارها به دارندگان این نوع گوشی ها کمک بسیاری می کند تا راحت تر بتوانند گوشی خود را روشن یا خاموش کنند. کافی است یک بار انگشت خود را از روبروی سنسور گوشی حرکت داده تا گوشی روشن یا خاموش شود. البته نرم افزار حالت های دیگری هم برای روشن و خاموش کردن گوشی دارد که می توانید از طریق قسمت تنظیمات تغییر دهید.

omid salehi بازدید : 20 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Quick Internet Speed Booster یکی از مفیدترین نرم افزارهای اندروید است. ممکن است شما هزینه زیادی را برای خدمات تلفن همراه خود پرداخت کنید ولی کیفیت ارتباط تلفنی یا سرعت اینترنت شما در بهترین حالت نباشد! این نرم افزار سرعت اینترنت گوشی شما را افزایش داده و با پیکربندی تنظیمات اتصال گوشی شما به برج های سرویس دهی تلفن های همراه ، بهترین عمکلرد ممکن را برای گوشی شما فراهم می سازد.

omid salehi بازدید : 22 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

DragonBox یکی از معدود بازی هایی است که به ریاضی ربط دارد. اما اینکه شما به ریاضی علاقه دارید یا خیر، اصلا مهم نیست. چون در هر حال DragonBox شما را سرگرم و خوشحال میکند. طی ساعت های طولانی که خواهید گذاشت، شما همراه با بازی ها، معادلات ریاضی را حل میکنید. در پایان خواهید فهمید که ریاضی نیز یک بازی ساده بیش نیست.

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

و اینک نسخه جدید بهترین نرم افزار مدیریت فایل ها ES File Explorer برای گوشی و تبلت شما فراهم شده است. این نرم افزار که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد، یکی از محبوب ترین نرم افزار ها نزد کاربران آندروید به حساب می آید و دارای امکانات بسیار زیادی است که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

omid salehi بازدید : 28 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی Minicars یک عنوان مسابقه ای در دسته اتومبیل رانی می باشد و با اینکه از نظر گرافیک و صداگذاری حرف زیادی برای گفتن ندارد اما گیم پلی آن تا حدودی نواقص دو مورد ذکر شده را جبران می کند. در ورژن جدید این بازی گرافیک تا حدودی پیشرفت داشته و میزان استفاده این بازی از حافظه رم گوشی کاهش چشمگیری به همراه داشته است.

omid salehi بازدید : 32 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

حیوانات دریایی که در اختیار دارید را با استراتژی صحیح روی صفحه بچینید تا ببینید CPU چه امتیازی برای شما در نظر می گیرد. گاهی نیز سرعت عمل مد نظر است و باید دید طی چه مدت زمانی میتوانید حیوانات را سر جای درست خود مستقر کنید. پس بازی Four Fish، هم نیازمند تفکر است و هم سرعت عمل.

omid salehi بازدید : 37 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده زیبای Rampage Punch یک بازی مسابقه ای در سبک مشت زنی است که به صورت Face 2 Face انجام می شود، به عبارت دیگر این بازی یک بازی بوکس می باشد. شما برای رسیدن به هدف و بردن حریف و رسیدن به قهرمانی، باید از دستکش ها و مشت های خود استفاده کنید. حریف روبروی شماست. با مشت های خود او را شکست دهید.

omid salehi بازدید : 16 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Great Little War Game مخصوص علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. فرماندهی نیروهای خود را به عهده بگیرید و با تاکتیک های جنگی مناسب، بر دشمنان خود پیروز شوید. جنگ های شما در زمین و هوا و داخل آب های آزاد ادامه خواهد داشت. باید با امتیازات به دست آمده برای خود نیروهای جدیدی به خدمت بگیرید و به میدان نبرد بفرستید. نوع انفجار ها، پرتاب موشک ها و مبارزه سربازان پیاده بر جذابیت بازی افزوده است.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 153
  • بازدید کلی : 8,298
  • ترجمه گر