loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 19 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Milky Way نام بازی جدیدی است که در کهکشان راه شیری انجام میگرید. مو، نام گاوی است که خیلی در مورد راه شیری کنجکاو است. یک روز مو، برای یافتن گمشده ای، تصمیم میگیرد به کهکشان سفر کند. پس بنابراین جت پک تهیه میکند و قدم به راه خطرناکی میگذارد. همراه با مو، ستاره ها را جمع کنید و از یک سیاره به سیاره دیگر سفر کنید.

omid salehi بازدید : 45 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی شده هستید، پس شبیه ساز جت جنگی را از دست ندهید. بازی زیبا و فوق العاده Tigers of the Pacific 2 شما را دعوت به آسمان می کند. با هواپیمای جنگی خود پیشروی کنید و دشمنان را با موشک نابود کنید. این بازی زیبا با داشتن مراحل جذاب و نفس گیر، یک سرگرمی فوق العاده محسوب می شود.

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Jenga یک بازی جدید بسیار جالب و مبتکرانه است. این بازی که دارای گرافیک و شبیه سازی بسیار زیبا و طبیعی ای می باشد، یک بازی فکری است که شما باید با قطعاتی که در اختیار شما قرار داده می شود، یک برج بلند بسازید. شما باید قطعاتی را که در قسمتهای مختلف برج تکیه گاه اساسی نیستند  بردارید و به بالای برج اضافه کنید تا بلند تر شود. اما باید مراقب باشید قطعه ای را به اشتباه بر ندارید که باعث ریزش برج شود…

omid salehi بازدید : 31 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

شاید کسی فکرش را نمیکرد سرنوشت تایتانیک به قعر آب های اقیانوس کشیده شود. به همین دلیل بود کشتی های نجات تنها یک دهم جمعیت را پوشش میدادند. اکثر مسافران کشتی به آب های منجمد کننده افتادند و در انتظار قایق های نجات ماندند. شما باید در بازی Titanic by SmartGames، با قایق های نجات به کمک مسافران بشتابید.

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

mVideoPlayer Pro v2.9.3

mVideoPlayer Pro یکی از بهترین نرم افزارهای پخش کننده ویدئو و فیلم با امکانات و ویژگی های بسیار مفید به همراه فضای زیبا و رابط کاربری عالیست. این نرم افزار تقریبا اکثر فرمت های ویدئویی را پخش می کند ولی تنها قابلیت پخش فرمت هایی را که گوشی شما می تواند پشتیبانی کند را دارد و نباید انتظار خیلی بالایی از نرم افزار با توجه به سخت افزار گوشی ها داشت! قابلیت اجرای فایل های زیرنویس با انواع فرمت ها و نمایش ساعت و مصرف باطری در حین پخش ویدئو هم از جمله ویژگی های این نرم افزار است.

omid salehi بازدید : 21 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Mafia Game – Mafia Shootout بهترین بازی شوتینگ است که تجربه خواهید کرد. اسلحه خود را انتخاب کنید و وارد منظقه شوید. افراد گنگ دشمن در راه هستند. آنها در حال حمل اسلحه و موادی هستند که شما نیز به آنها نیاز دارید. نکته جالب بازی Mafia Game – Mafia Shootout، این است که تمامی اسلحه های قدیمی که در نسخه PC مافیا موجود بود در این نسخه نیز وجود دارد.

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

در دنیایی به دور انسان ها، پارکی وجود دارد به نام Monster Park، که هیولاهای مختلفی در آن زندگی میکنند. شما با وارد شدن به Monster Park، در واقع وارد دنیای هیولاها میشوید. پارک خود را بازسازی کنید و از هیولاهای مورد علاقه خود نگه داری کنید. به آنها غذا دهید، شستشو دهید و موهای بدنشان را کوتاه کنید تا طی گذشت زمان بزرگ شوند.

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Wally و Rowan شخصیت های اصلی و دوست داشتنی بازی Woodland Adventures هستند. آنها قصد دارند تا در دل جنگل تاریک و ممنوعه، یک دهکده برای زندگی خود و دوستان بسازند. بنابراین در هنگام جستجو برای یافتن مکان مناسب، یک دهکده گم شده بر سر راه آنها قرار میگیرد به نام Lionheart، والی و روآن وارد داستان های خطرناکی میشوند و …

omid salehi بازدید : 21 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

Age of Conquest: Europe یک بازی سرگرم کننده مخصوص علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. در این بازی باید سعی کنید در هر مرحله، با مدیریت صحیح نیرو های تحت فرمان خود، قلمرو خود را در اروپا افزایش دهید. برای مثال یک هدف برای تعیین میشود و شما باید نیروهای خود را در آن محل مستقر کنید و پس از تصاحب آن، سراغ اپراطوری بعدی بروید.

omid salehi بازدید : 34 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (3)

اگر از علاقه مندان به بازی Cut the rope هستید پس بی شک بازی Munch Time برای شما بسیار آشنا خواهد بود. Munch یک بچه سوسمار با مزه است که زبان چسبناکی دارد. با کمک همین زبان می تواند به اشیا مختلفی بچسبد و حرکت کند. باید به Munch کمک کنید تا با جمع آوری ستاره های بیشتر در هر مرحله، امتیاز بالاتری کسب کند.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 161
  • بازدید کلی : 8,306
  • ترجمه گر