loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Kaspersky_Mobile_Security_v9.10.112-[Androidiha.com]

همواره تامین امنیت تلفن های همراه یکی از ضروری ترین موضوعات دنیا بوده و شرکت های بیشماری دست به عرضه ی نرم افزارهای امنیتی برای تلفن های همراه زده اند. در این بین یکی از بهترین این شرکت ها یعنی کسپرسکی نسخه ی جدیدی از نرم افزار امنیتی خود را برای گوشی های آندرویدی با نام Kaspersky Mobile Security منتشر کرده است که در آن تعدادی از نواقص برنامه رفع شده و بعضی ازبخش های آن توسعه یافته اند. همچنین این برنامه به صورت Real Time تلفن همراه شما را اسکن کرده و بلافاصله هر نوع ویروس, اسپم, تروجان و غیره را از بین می برد .

omid salehi بازدید : 34 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

گروه خبری GSM: مایکروسافت که تاکنون در زمینه ساخت گوشی موفق عمل نکرده، دوباره دست به ساخت گوشی هوشمند جدیدی شبیه Xbox Live زده است.
 

به گزارش موبنا، گوشی‌های قبلی مایکروسافت برای دسترسی به فیس‌بوک طراحی شده بودند و این غول آمریکایی برای عرضه آنها تبلیغات زیادی انجام داد. اما این گوشی‌ها دستگا‌ه‌های موفقی نبودند و با استقبال زیادی روبه‌رو نشدند. اما این بار مایکروسافت قصد دارد گوشی جدیدش را مبتنی بر کنسول بازی محبوب Xbox Live بسازد.
 

بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده، مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون 7 است و با تعداد زیادی بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 

گزارش‌ها حاکی است که مایکروسافت تایید کرده این گوشی کریسمس سال آینده راهی بازار خواهد شد و از همه ویژگی‌های پیشرفته Xbox Live همچون دموها، پخش‌کننده‌های بازی، آواتار، سرویس پیام و Achievement پشتیبانی خواهد کرد.

omid salehi بازدید : 49 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همانطور که می دانید گوشی های تک هسته ای آندرویدی دارای قیمتی کمتر هستند و در انتخاب این سری از گوشی های انتخاب های فراوانی دارید ، اما اگر بخواهید با بودجه ای که در نظر گرفته اید بهترین را انتخاب نمایید کمی مشکل و سخت خواهد بود چرا که رقیبان زیادی برای هر گوشی وجود دارد . در این بررسی در حال مقایسه 2 گوشی که تقریبا می توان گفت با سیستم های سخت افزاری و قیمت یکسان می باشند . 2 گوشی Samsung Galaxy W و سونی اریکسون Xperia Neo V در رده ی میانی گوشی های آندرویدی قرار دارند .

در حال حاضر Galaxy W دارای کمی قیمت بیشتر نسبت به Xperia Neo V می باشد و ما قصد داریم که مقایسه ای را انجام دهیم که آیا این گوشی بهتر است و یا گوشی ارزانتر یعنی Xperia Neo V می تواند جای آن را بگیرد . قبل از هر چیزی یک مقایسه ی کلی بین این 2 گوشی انجام می دهیم :

برتری Galaxy W I8150 نسبت به Xperia Neo V

-          دارای ضخامت کمتر و حدود 11 گرم سبکتر

-          دارای پردازنده ی سریعتر  : 1.4 گیگاهرتزی

-          دارای تکنولوژی DNSe

-          دارای ویرایشگر و نمایشگر پرونده ها

برتری سونی اریکسون Xperia Neo V نسبت به سانسونگ Galaxy W

-          قابلیت بروز رسانی به آندروید 4

-          دارای پورت MicroHDMI

-          رزولوشن بیشتر ( FWVGA ) با رزولوشن 854×480 نسبت به سامسونگ که دارای 800×480 می باشد

-          دارای صفحه ی ضد خش

-          قیمت ارزانتر

omid salehi بازدید : 77 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)
به گزارش ایستنا، اگر تحلیل روزنامه The Korea Times از گزارش منتشر شده توسط یکی از نمایندگان شرکت سامسونگ درست باشد، آیفون‌های آتی با نمایشگرهای انعطاف‌پذیر و قابلیت‌هایی کاملا متفاوت به دست کاربران می‌رسند.



یکی از نمایندگان سامسونگ در مورد اندازه‌های مختلف نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED این شرکت توضیح داده و خاطرنشان کرده است که اپل یکی از بزرگترین مشتریان این نمایشگرها محسوب می‌شود و می‌تواند در نسل آتی محصولات خود از این نمایشگرها استفاده کند.

 



"وون اوه-هیون"(Kwon Oh-hyun) معاون سامسونگ اظهار داشت که این شرکت به تازگی با درخواست قابل ملاحظه‌ شرکت‌های الکترونیکی مختلف برای خرید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED مواجه شده است. او گفت که سامسونگ این محصول را به تولید انبوه خواهد رساند و تا پایان سال جاری میلادی یک میلیون دستگاه از آن را روانه بازار خواهد کرد.

اگرچه این محصول توسط شرکت‌های الکترونیکی مختلف مورد توجه قرار گرفته است، اما اپل یکی از بزرگترین مشتریان آن محسوب می‌شود و کارشناسان بر این اساس پیش‌بینی می‌کنند که آیفون‌های آینده با نمایشگر انعطاف‌پذیر به دست کاربران می‌رسند.

omid salehi بازدید : 29 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اندروید را بیشتر بشناسید

پس از معرفی نسل اول گوشی‌های اندروید، این سیستم‌عامل راه زیادی پیموده تا ویژگی‌ها و کارایی‌های امروزه را در اختیار شما قرار دهد. نسل اول اندروید فاقد ویژگی‌هایی بود که در گوشی‌های هوشمند دیگر عرضه می‌شد و تا حدودی ناتمام به نظر می‌رسید. از آن دوران زمان زیادی گذشته و این محصول گوگل به جایی رسیده است که به رقیبی سرسخت برای آیفون، که زمانی بین گوشی‌های هوشمند رتبه اول را داشت، تبدیل شده است…

omid salehi بازدید : 38 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



بازی نیاز به سرعت  Need for Speed Hot Pursuit

هیجان فرار و سرعت بالا را در این بازی حس خواهد کرد. ماشین های پرسرعتی مانند لامبورگینی و پاگانی در این بازی هیجان آن را دو چندان کرده اند. مشابه این بازی را در هیچ کدام از درستگاه های دیگر مانند آیفون و آیپد مشاهده نخواهید کرد. گرافیک بالا و کنترل بی نظیر از ویژگی های این بازی مشهور می باشد. روش های مختلف بازی و تورهای اتومبیل رانی مختلف ساعت های زیادی شما را مشغول می کنند.

omid salehi بازدید : 32 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



بازی خلاف کارهای بزرگ BIG TIME GANGSTA v1.2.2

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

خلاف کارهای کوچک و ناچیز در این خیابان ها دوام نمی آورند ! خیابان های این شهر بسیار خطرناک و مرگ آور است. سربازهای خیابانی و خلاف کارهایی که از زندان فرار کرده اند در هر قسمت از شهر پرسه می زنند. برای زنده ماندن باید از تمامی این خطرات بگذرید. با تیراندازی ، دزدی و کتک کاری روز خود را پیش ببرید.

omid salehi بازدید : 41 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اخبار بازی اندروید

گیم آندروید: شرکت گیم لافت به صورت رسمی اولین تریلر بازی مردان سیاه پوش ۳ که در تابستان اکران خواهد شد را منتشر کرد که به صورت کاملا رایگان از ۱۷ ماه می در دسترس کاربران اندروید خواهد بود.

توضیحات:

بر طبق اعلام گیم لافت، شما در این بازی در نقش رئیس آژانس جوان MIB حضور دارید که با کمک مامور O،مامور k و فرانک به مواجهه با یک تهدید برای نابودی نسل بشریت خواهید پرداخت.
شرکت گیم لافت در این مورد می‌گوید: ”بازیکن تنها نمی‌خواهد که با مجموعه‌ای از بیگانگان و شخصیت‌ های عادی به بازی بپردازد بلکه ما با افزودن عوامل و ماموریت‌های جانبی توانسته‌ایم که یک بازی با کنش بالا را برای کاربران گیم لافت مهیا کنیم تا بازیکنان ساعت‌های فراوانی را با این بازی سرگرم شوند”.

omid salehi بازدید : 35 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اخبار امروز گیم آندروید | چندی پیش خبر عرضه بازی دزد بزرگ خودرو ۳ را در این‌جا به اطلاع خوانندگان عزیز گيم اندرويد مي رساندیم و سرانجام این بازی امروز برای دستگاه‌های iOS و اندروید ارائه شد.

نکته قابل توجه اینکه ابتدا اعلام شده بود این بازی فقط برای دستگاه‌های دوهسته‌ای ارائه خواهد شد ولی خبر خوشحال‌کننده که دارندگان دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

این بازی که به مناسبت دهمین سال عرضه خود برای دستگاه‌های لمسی نیز عرضه شده است در زمان خود و در کنسول نوستالوژیک  PS2  بهترین بازی زمان خود بود.

 

omid salehi بازدید : 31 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Fake-Angry-Birds-Space

گیم اندروید: موسسه امنیتی سوفوس از انتشار نسخه جعلی و آلوده به بدافزار بازی پرندگان خشمگین در فضا در اینترنت خبر داد. این نسخه آلوده از بازی پرندگان خشمگین در فضا هنوز مشخص نیست ابتدا از چه منبعی منتشر شده است و نسخه موجود در اندروید مارکت همچنان از سلامت کامل برخوردار است.
بنابر اعلام موسسه امنیتی سوفوس کد مخرب و آلوده در نسخه آلوده این بازی در دو فایل تصویر .JPEG پنهان شده است و در هنگام نصب این بازی و همزمان با اجرای این تصاویر کدهای مخرب بیشتر دانلود و بارگذاری خواهند شد و پس از آن است که از تلفن همراه شما به عنوان عضوی از یک شبکه مخرب بوت‌نت استفاده خواهد شد تا هکرها بتوانند با آن و البته سایر تلفن‌های هوشمند آلوده عملیات‌های خاص مخرب خود را پیش ببرند.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 175
  • بازدید کلی : 8,320
  • ترجمه گر