loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Tressette یکی از بازی های ورق به سبک ایتالیایی می باشد. از قابلیت های ویژه Tressette، بازی چند نفره از طریق اینترنت و بلوتوث است که به جذابیت بازی افزوده است. قوانین حاکم بر بازی را در طول بازی خواهید آموخت. انیمیشن های جالب در بین مراحل، صداگذاری جذاب ورق ها و صداهای محیط، از ویژگی های برتر Tressette است.

omid salehi بازدید : 43 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همه ما با شخصیت خوب و دوست داشتنی سونیک آشنایی داریم. یک جوجه تیغی بسیار مهربان که سرعت دویدنش بسیار بالاست. حال میتوانید سونیک را با بازی Sonic 4™ Episode I دنبال کنید. باید همراه با سونیک در مسیر های پستی و بلندی موجود در بازی و پل های معلق و رودخانه های خطرناک بدوید و با گرفتن سکه های بیشتر، امتیاز بیشتری کسب کنید. میتوانید با پرش روی دشمنان خود، آنها را از بین ببرید.

omid salehi بازدید : 19 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نرم افزار Candle یک نرم افزار بسیار زیبای شبیه ساز شمع است. در این نرم افزار شما یک شمع را در اختیار دارید که می توانید همه تنضیمات آن را تغییر دهید، از جمله طول شعله، رنگ شعله، رنگ پس زمینه، رنگ دود در هنگام خاموش شدن، رنگ خود شمع و… یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما می توانید با فوت کردن، شمع را خاموش کنید(این قابلیت می تواند خاموش یا روشن باشد). همچنین با لمس با انگش می توانید شعله را خاموش و روشن کنید. میزان حساسیت به فوت را می توانید در تنضیمات کم و زیاد کنید. شایان ذکر است که شما می توانید این نرم افزار را بعنوان لایو والپیپر نیز استفاده کنید.

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یک مرد، یک اسلحه، تنها در یک شهر متروک، هزاران دشمن، همه و همه فقط در بازی زیبای SkullForce. هم اکنون یکی از زیباترین بازی های سوم شخص شلیک کننده خود را تجربه کنید. نکته مثبت بازی، مهمات نامحدود بازیکن است که لذت رگبار کردن دشمنان را به کاربر میدهد. فشنگ های خود را به خوبی جاسازی کنید. دشمنان در راه هستند.

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Gloomy Dungeons 3D full نام یک بازی اکشن اول شخص با سبک شلیک کننده می باشد. باید با اسلحه هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد، با دشمنان به مبارزه مسلحانه بپردازید. نشانه گیری دقیق و مدیریت بر مهمات خیلی مهم است چون ممکن است در بین درگیری، گلوله های شما به پایان برسد و تمام شدن مهمات در وسط یک جنگ، با خودکشی فرقی نخواهد داشت.

omid salehi بازدید : 35 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شطرنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. Chesspresso Multiplayer Chess یک بازی زیبا و فوق العاده از خانواده شطرنج می باشد که هم به صورت دو نفره از طریق بلوتوث و هم به صورت آنلاین می توان از این بازی زیبا لذت برد.

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به کمک نرم افزار Pixlr-o-matic که با یک محیط کاملاً گرافیکی در دسترس کاربران قرار گرفته است به راحتی می توانید افکت های جادوئی و فوق العاده ای را به تصاویر خود اضافه کنید. این برنامه امکاناتی همچون افکتهای زیبای فانتزی و نوری، ابزار سرگرمی و شوخی و… را دارا می باشد. برنامه Pixlr-o-matic حاوی ۱۰۰ افکت متنوع و ۲۰۰ بوردر و کادر زیبا است. شما می توانید نتیجه کار خود را با دوستان خود در فیسبوک به اشتراک بگذارید.

omid salehi بازدید : 24 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Soccer-Scores-Pro-FotMob-v7.1.2-[Androidiha.com]

نرم افزار Soccer Scores Pro – FotMob یک برنامه حرفه ای و کامل برای اطلاع از نتایج مسابقات فوتبال به صورت کاملا زنده می باشد. این برنامه تاکنون بیش از ۱ میلیون دانلود داشته و پیگیری نتایج هر تیم یا لیگ فوتبال در این برنامه امکان پذیر است. از جمله ویژگی های این برنامه نمایش سریع نتایج مسابقات همراه با هشدار صوتی و لرزشی، نمایش آمار بازی ها مثل ترکیب یا تعداد گل ها، جدول لیگ های برتر، اخبار لیگ های فوتبال و باشگاه ها، بهترین بازیکنان و تیم های مورد علاقه می باشد. همچنین این برنامه بیشتر لیگ های مهم اروپایی و دیگر لیگ ها را تحت پوشش خود دارد و لازم به ذکر است برای استفاده از برنامه نیاز به ارتباط اینترنتی می باشد.

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ooVoo Video Calls بهترین و محبوب ترین نرم افزار تماس ویدئویی برای موبایل است. کلیه خدمات این نرم افزار رایگان است. برای ارتباط شما می توانید از ۳G ، ۴G و WiFi استفاده کنید. این نرم افزار امکان گفتگوی ویدئویی چند نفره تا حد اکثر ۵ نفر را به شما می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار بی نظیر بصورت رایگان از آندرویدیها قابل دریافت می باشد.

omid salehi بازدید : 645 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Tapatalk-Forum-App-v2.1.0-[Androidiha.com]

نرم افزار Tapatalk Forum App یک برنامه کاربردی برای مشاهده و استفاده بدون مشکل و سریع از ۳۵۰۰۰ هزار انجمن گفتگو در سراسر دنیا می باشد. این برنامه برنده جایزه بهترین برنامه انجمن ها بوده و علاوه بر هزاران نقد مثبت خود توانسته امتیاز ۵ از ۵ را به خاطر کیفیت و کارآمدی بدست آورد. از ویژگی های ارزشمند این برنامه برخورداری از ۳۵۰۰۰ هزار انجمن فعال و محبوب دنیا، امکان جستجوی فروم مورد نظر، قابلیت افزودن یک فروم خاص به لیست علاقه مندی ها، قابلیت وارد کردن حساب های کاربری مختلف، پاسخ دادن به پیام های خصوصی یا ارسال نظر می باشد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 8,330
  • ترجمه گر