loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی زیبای Babylonian Twins Platformer در سبک پازل و اشیاء پنهان میباشد. یعنی شما باید به شخصیت اصلی بازی کمک کنید تا یک شئ خاص را در هر مرحله پیدا کند. یافتن این شئ آسان نخواهد بود زیرا به خوبی از آن محافظت میشود و در تاریک ترین و محفوظ ترین مکان ها از آن به شدت نگه داری میشود.

omid salehi بازدید : 22 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به نظر شما اگر روزی سیب زمینی ها نیز تبدیل به زامبی شوند، چه اتفاقی می افتد؟ کار دنیا بر عکس خواهد شد. سیب زمینی های زامبی، تلاش میکنند تا انسان ها را سرخ کنند. حال وظیفه شماست که در بازی جذاب و با کیفیت Mash Zombie Potatoes، سیب زمینی های زامبی را که به سمت شما حمله میکنند نابود کنید.

omid salehi بازدید : 36 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

STARGOL یک بازی زیبا در سبک بازی های استراتژیک است که با گرافیک مطلوب و مراحل جذاب شما را مجذوب خواهد کرد. STARGOL همانند سری بازی های وارکرافت ساخته شده، به طوری که باید با پیدا کردن منابعی مثل چوب و طلا، پایگاه دفاعی خود را بسازید و بعد از جمع آوری ارتش، به دشمن حمله کنید.

omid salehi بازدید : 31 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی زیبای Final Freeway 2R یک بازی سرگرم کننده و جذاب است که با کنترل ساده و گرافیک سه بعدی عرضه شده است. اتوموبیل خود را انتخاب کنید و درست رانندگی کنید تا صدمه ای به اتوموبیلتان نرسد. رانندگی با بیش از ۳ ماشین مختلف، گرافیک سه بعدی، تغییر و عوض کردن روغن، سوخت، نشان دادن موقیعت دیگران و … از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

آیا میدانید عنکبوت ها چطور شکار میکنند؟ آیا میدانید یک عنکبوت برای شکار یک حشره کوچک چقدر زحمت میکشد؟! پس با بازی Spider Jack همراه شوید تا در قالب یک عنکبوت زندگی کنید و برای بدست آوردن غذا تنیدن تار را از عنکبوت یاد بگیرید. یک بازی دوست داشتنی که در آن با کمک یک عنکبوت تار درست کرده و به شکار حشرات ریز می پردازید.

omid salehi بازدید : 34 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

زندگی روزمره خود را کنار گذاشته و از این پس مانند یک تبهکار زندگی کنید. به همراه دوستان خود، گانگ سه نفره خود را تشکیل دهید و در دنیای جنایتکاران و مافیا، به انجام کارهای خلاق بپردازید. پس از آن جنگ های مافیایی بودند که هرج و مرج و بدبختی را برجای گذاشته و همه نظم خیابان های مافیا را بر هم زده است. حالا نوبت رهبران گانگ های جدید است تا برخیزند و بر خیابان ها سلطه پیدا کنند. زمان باز پس گیری همه انچه که از دست داده اید الان است. برای احترام و قدرت مبارزه کنید و رئیس جدید شوید

omid salehi بازدید : 28 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

SpeedCar_v1.1.3-[Androidiha.com]

بازی Speed Car یک عنوان مسابقه ای در دسته اتومبیل رانی می باشد و با اینکه از نظر گرافیک و صداگذاری حرف زیادی برای گفتن ندارد اما گیم پلی آن تا حدودی نواقص دو مورد ذکر شده را جبران می کند. در ورژن جدید این بازی گرافیک تا حدودی پیشرفت داشته و میزان استفاده این بازی از حافظه رم گوشی کاهش چشمگیری به همراه داشته است.

omid salehi بازدید : 26 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

قدم به قدم انسان ها را در جنگ با ماوراء طبیعت همراهی کنید. شیاطین و فرشتگان برای درگیری علیه زمین و انسان ها متحد شده اند. جنگ سختی در حال وقوع است و انسان ها تلفات زیادی را متحمل شده اند. زمان آن رسیده که رهبری توانا با قدرت های فرا طبیعی، وارد نبرد شود. آیا این رهبر توانا شمائید؟

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Black and White Camera PRO v1.0

با استفاده از نرم افزار Black and White Camera Pro می توانید عکس های سیاه و سفید بسیار زیبا و هنرمندانه با ۴ افکت متفاوت تهیه کنید. در این نرم افزار می توانید عکس هایی با ۴ نوع افکت متفاوت در رنگ های قهوه ای، قرمز، سبز و آبی تهیه کنید بدون اینکه نیازی یه نرم افزارهای روتوش و ویرایش عکس داشته باشید! همچنین می توانید عکس های موجود در گوشی خود را در نرم افزار وارد کرده و این افکت ها را برای آنها هم اعمال کنید.

omid salehi بازدید : 33 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

نرم افزار فوق العاده BlueStacks AppPlayer Alpha را به شما معرفی می کنیم. به کمک این نرم افزار فوق العاده قبل از ریختن برنامه ها و بازی های اندروید بر روی گوشی، بر روی کامپیوتر خود با سرعت بالا اجرا کنید و تست کنید. این نرم افزار فوق العاده که توسط شرکت BlueStacks  ارائه شده است می تواند جزء نرم افزار های بسیار کاربردی باشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا نرم افزار ها، بازی ها، تصاویر، فیلم ها و … را ما بین ویندوز و گوشی خود انتقال دهید و از آنها نهایت استفاده را کنید. شما به آسانی می توانید فضای ویندوز خود را تبدیل به یک سیستم عامل اندروید کنید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 152
  • بازدید کلی : 8,297
  • ترجمه گر