loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 27 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

iQuran یک نرم افزار قرآنی بی نظیر برای اندروید است. این نرم افزار دارای امکانات و ویژگیهای زیادی است. قابلیت دانلود تلاوت صوتی هر سوره با صدای ۶ قاری معتبر و افزودن آن به برنامه، ترجمه آیه به آیه قرآن به ۱۴ زبان زنده دنیا مثل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی، روسیه ای، ایتالیایی و…، یک موتور جستجوی قدرتمند و… آخرین ورژن این نرم افزار قدرتمند هم اکنون از آندرویدیها قابل دریافت می باشد.

omid salehi بازدید : 31 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

با کمک نرم افزار جالب iOnRoad Augmented Driving، با خیال راحت در آزاد راه ها رانندگی کنید. این نرم افزار می تواند با انجام محاسبات بر روی تصاویری که از دوربین دریافت می کند، فاصله خودرو شما تا خودروی جلویی را تخمین بزند. همچنین سرعت حرکت اتومبیل جلو را نسبت به شما خواهد سنجید و بدین ترتیب می تواند فاصله زمانی بین شما و آنها را بیان کند. این نرم افزار به پروسسور ۱GHz نیاز دارد.

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

قطعاً با نرم افزار قدرتمند Google Earth آشنایی دارید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به راحتی به تمام نقاط جهان بروید و مکانهای مورد نظر خود را به آسانی بیابید (مثل خانه، محل کار و…). این نرم افزار فوق العاده و کاربردی با ایجاد نقشه های سه بعدی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمامی مسیر های کوهستانی و … را به خوبی مشاهده کنید.

omid salehi بازدید : 33 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Open-Signal-Maps-v1.24.3-[Androidiha.com]

نرم افزار Open Signal Maps یک برنامه ی قدرتمند در زمینه ی اسکن و پیدا کردن انواع شبکه های بی سیم از قبیل ۲G ,3G ,4G ,GSM و WiFi می باشد که با پیگیری هوشمندانه سیگنال های دریافتی, منطقه و نقطه ی سرویس دهنده را بر روی رادار و نقشه به شما نشان می دهد. همچنین این برنامه دارای ویژگی های بسیار دیگری می باشد که به جستجوی هر چه بهتر سیگنال ها به شما کمک می کند و بعد از پیدا کردن سرویس دهنده ها اطلاعات کاملی از آنها را در اختیار شما قرار میدهد.

omid salehi بازدید : 25 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند. مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است.

omid salehi بازدید : 21 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Dolphin Browser یکی از بهترین و قدرتمند ترین مرورگر های آندروید می باشد. این مرورگر از سرعت بالایی برخوردار است و از ویژگی های کلیدی این مرورگر می توان به : پشتیبانی قوی از Add-ons ها, Bookmark های فوق العاده به این صورت که شما آدرس سایتی را ذخیره می کنید و وقتی بخواهید این سایت باز شود، تنها با کشیدن کلمه ی مورد نظر شما روی صفحه ,آدرس به سرعت باز بشود , قابلیت Multi-touch و زوم خوب, Multi Tabs, تشخیص RSS ها, پوسته های متنوع , پشتیبانی از ۱۴ زبان دنیا از جمله ساپورت کامل از زبان فارسی , ذخیره شدن تب های باز و… اشاره کرد.

omid salehi بازدید : 28 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Mozilla Firefox Web Browser یکی از قدرتمندترین مرورگرهای وب اندروید می باشد که دارای ویژگی هایی مانند سرعت بسیار بالا ، قابلیت های شخصی سازی متنوع و امنیت کامل می باشد. مرور سایت های محبوب بدون نوشتن آدرس ، دسترسی به تاریخچه ، بوکمارک ، رمز عبور و تب های باز در گوشی های مختلف ، افزونه های متعدد ، سرعت بالا ، قابلیت تب بندی ، قابلیت اضافه کردن بوکمارک و … از دیگر امکانات آن می باشد.

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Opera-Mobile-Web-Browser-v12.0.2-[Androidiha.com]

نرم افزار Opera Mobile Web Browser یک مرورگر محبوب و قدرتمند می باشد که میلیون ها نفر در دنیا از آن برای وبگردی در گوشی خود استفاده می کنند. ویژگی هایی که باعث پیشرفت و محبوب شدن این مرورگر شده اند یکی سرعت بالای آن در مرور صفحات وب و دیگری رابط کاربری فوق العاده روان آن می باشد. همچنین این مرورگر با هر نوع اتصال اینترنتی سازگار بوده و بیشترین لذت از وبگردی را برای شما به ارمغان می آورد.

omid salehi بازدید : 28 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی زیبای Mega Jump از قابلیت اعتیاد آوری بالایی برخوردار است! این بازی که بر اساس آمار تا کنون بیش از ۱۵ میلیون معتاد به خود اختصاص داده است، یکی از جذاب ترین بازی های اندروید به حساب می آید. خود را برای یک سفر پرشی پر ماجرا آماده کنید. سکه جمع آوری کنید، قدرت را بدست آورید، هیولاها را پشت سر بگذارید و به بالاترین نقطه جهان برسید! توجه کنید که ورود به بازی Mega Jumb دست شما است اما به راحتی نمی توانید از آن خارج شوید! ورژن ۱٫۵٫۲٫۱ این بازی زیبا و فوق العاده با اضافه شدن مراحل بیشتر ، شما را بیشتر به خود سرگرم می کند.

omid salehi بازدید : 29 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

از ماجراهای Buka با کیفیت اچ دی لذت ببردید. Buka یک بازی برای افزایش مهارت شماست. گوی های نورانی بدجنس به صورت خطرناکی به Buka نزدیک میشوند و اورا تهدید میکنند. شما باید تمام گوی های نورانی که برای Buka خطر آفرین هستند را منفجر کنید. لیست گوشی های سازگار در ادامه مطلب وجود دارد.

گوشی های ۱۰۰% سازگار :

tablets and hi-end handsets (Xoom, Galaxy Tab, Galaxy S, Droid, Desire, Incredible, myTouch 4G, G2, EVO, Nexus One, Nexus S, etc, xperia mini ,htc one x

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 8,329
  • ترجمه گر