loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 32 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Android Delete History Pro v1.0

Android Delete History Pro نرم افزاری تمام عیار و عالی برای پاکسازی تمامی وقایع و گزارش ها در اندروید می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی گزارش های گوشی خود از جمله گزارش تماس ها، تماس های ورودی و خروجی، سایت های اینترنتی جستجو شده، گزارش ارسال و دریافت اس ام اس ها، حافظه کلیبورد، حافظه کش اشغال شده از طرف نرم افزارها و به طور کل هر نوع فایل رویداد یا گزارشی را پاکسازی کنید.

omid salehi بازدید : 29 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

One Touch Battery Saver Pro v2.7

با استفاده از نرم افزار One Touch Battery Saver Pro می توانید به شکل چشمگیری در مصرف باتری گوشی خود صرفه جویی کنید. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که اگر دکمه Power Saving را روشن یا فعال کنید، گزینه های وای فای، بلوتوث، موقعیت یاب جی پی اس، روشنی نور بک گراند، ویبره و ارسال و دریافت داده غیر فعال و حالت بی صدا (سایلنت) فعال می شود. همچنین خودتان می توانید از قسمت تنظیمات نرم افزار تعیین کنید که در حالت Power Saving چه مواردی غیرفعال شوند. با انتخاب دوباره دکمه Power Saving، این حالت غیرفعال شده و تمامی موارد غیرفعال شده، دوباره فعال می شوند. برای دسترسی سریع تر، نرم افزار دارای ویجت در دو سایز نیز هست.

omid salehi بازدید : 25 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر علاقه بسیاری به بازی های هیجان انگیز و مسابقه ای و البته سه بعدی دارید بازی زیبا و فوق العاده Tiki Kart 3D را پیشنهاد می کنیم. در این بازی زیبا و فوق العاده که شامل ۸ مدل مختلف ماشین های مسابقه ای و ۱۵ مرحله به همراه ۳ مرحله تست سرعت است ، می تواند یکی از سرگرمی های همیشگی شما باشد. یکی دیگر از ویژگی های شاخص این بازی فوق العاده افکت های صوتی جذاب می باشد که شما را به فضای بازی نزدیک می کند.

omid salehi بازدید : 22 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بازی ThemeHospital، توسط دو انگشت خود میتوانید یک بیمارستان را مدیریت کنید. روزانه بیماران زیادی مراجعه میکنند و هر کدام باید به بخش مخصوص خود منتقل شوند. بعد از ترخیص نیر باید صورت حساب خود را پرداخت کنند. تمامی این وظایف به عهده شماست و در پایان رئیس بیمارستان از شما گزارش کار خواهد گرفت. پس باید در جمع آوری پول ها دقت کنید.

omid salehi بازدید : 26 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سفینه شما توسط رادار های دشمن شناسایی شد. آنها شما را پیدا میکنند و در عرض ۱۰ ثانیه شما چیزی جز خاکستر نخواهید بود. اما Aetherium به همین سادگی تسلیم نمیشود. شما باید در فضایی که وجود دارید، به سرعت ستاره ها و امتیاز ها را جمع آوری کنید تا بتوانید با دشمن مقابله کنید.

omid salehi بازدید : 26 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

UC Browser یکی از سریعترین و پر طرفدارترین مرورگر های اندروید می باشد که دارای مدیریت دانلود قدرتمندی می باشد. از ویژگی های این مرورگر می توان به : داشتن حالت صرفه جویی که شما با استفاده از این حالت می توانید تا ۸۵ درصد از ترافیک خود را صرفه جویی نمایید, دارا بودن میانبر های کاربردی, کارایی عالی تب ها و محیط کاربری زیبا همراه با تغییر تم اشاره کرد.

omid salehi بازدید : 36 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی شده هستید، پس شبیه ساز پرواز با هواپیماهای مختلف را از دست ندهید. بازی زیبا و فوق العاده Flight Simulator 3D شما را دعوت به آسمان می کند و شما با هواپیمای جدید خود باید پیشروی کنید. این بازی زیبا با داشتن مراحل جذاب و نفس گیر، یک سرگرمی فوق العاده محسوب می شود.

omid salehi بازدید : 22 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Battle_Bears_BLAST_v1.1-[Androidiha.com]

بازی Battle Bears Blast یک عنوان تیراندازی بسیار جذاب و اعتیاد آور می باشد که با گرافیک سه بعدی خود و صداگذاری بسیار عالی هیجان بازی را دو چندان می کند. در این بازی شما باید خود را از دست دشمنان یعنی خرس های دیگر نجات داده و با هدف گیری و شلیک به آنها خود را نجات دهید.

omid salehi بازدید : 26 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

| دیتا به پست اضافه شد |

در بازی جذاب Gun Disassembly 2، به نمایشگاه بزرگ اسلحه قدم بگذارید. نمایشگاهی که در آن انواع اسلحه را خواهید دید. نمایش گرافیکی و با کیفیت اسلحه ها و قابلیت های تکنیکی آن ها، از ویژگی های Gun Disassembly 2 می باشد. در این بازی بیش از ۸۰ نوع اسلحه مختلف برای شما نمایش داده میشود و شما با آنها آشنا خواهید شد.

 

omid salehi بازدید : 71 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

فرض کنید در یک اداره کار می کنید و همانطور که مشخص است کارهایتان بسیار کسل کننده است، آن وقت یک کارمندی پیدا می شود که بسیار کار می کند و اگر شما را بیکار ببیند قطعا حالتان زار می شود، زیرا او به رئیستان گزارش خواهد داد. حالا هر چه دم دستتان است به سوی او پرتاب کنید تا شاید کمی دلتان خنک شود. بازی خنده دار Office Jerk Full قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 147
  • بازدید کلی : 8,292
  • ترجمه گر