loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 31 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Call Timer Pro v1.0.9

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که وقت زیادی را برای صحبت کردن از طریق تلفن همراه سپری می کنید و همیشه هزینه زیادی را بابت این تماس ها پرداخت می کنید، نرم افزار Call Timer Pro می تواند به شما کمک کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید محدودیت زمانی برای هر تماس تعیین کنید و تماس تلفنی خود را تنها به صحبت های ضروری محدود کنید. این نرم افزار با رسیدن به محدوده زمانی تعیین شده، تماس شما را قطع می کند.

omid salehi بازدید : 36 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

SMS Assistant Pro v1.2.5

خیلی وقت ها پیش می آید که شما در جلسه، مراسم یا مکان خاصی هستید طوری که نمی توانید به اس ام اس های خود پاسخ دهید. نرم افزار SMS Assistant Pro این کار را برای شما انجام می دهد! این نرم افزار دارای امکانات و تنظیمات پیشرفته برای پاسخ دهی خودکار به اس ام اس های دریافتی شما است. به آسانی می توانید نرم افزار را برای پاسخ دهی به افراد مختلف در زمان های مختلف، برنامه ریزی کنید.

 

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

IM+ Pro v6.2.3

IM+ Pro نیاز شما به تمامی نرم افزارهای مسنجر را برآورده می کند. با استفاده از این نرم افزار که جزء نرم افزارهای All-in-one به حساب می آید، دیگر نیازی به تهیه تک تک نرم افزارهای مسنجر برای سرویس های مختلف ندارید و تمامی مسنجرها به صورت یکجا در اختیار شماست. این نرم افزار سرویس ها و مسنجرهای مختلف از قبیل یاهو، جیمیل تاک، ام اس ان، فیسبوک و … را پشتیبانی می کند و شما می توانید اکانت سرویس های مختلف خود را در آن وارد کرده و با دوستان و آشنایان خود چت کنید و ارتباط داشته باشید.

omid salehi بازدید : 19 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

مقبره ها و اهرام قدیمی در بازی Temple Run، پر از رمز و راز و جادو های مختلف هستند. شما در سفر به یکی از این مقبره ها، یک تندیس طلایی را از سر جایش به منظور بررسی خارج کردید. با این کار، نوعی نیرو در فضا آزاد شد و جادوهای محافظ فعال گردید. حال ارواحی که مدت ها در مقبره زندانی بودند آزاد شده و به دنبال شما میگردند. برای نجات جان خودتان هم که شده فرار کنید.

omid salehi بازدید : 35 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی European War 2، داستان جنگ های اروپایی را دنبال میکند. سرنوشت جنگ جهانی در اروپا در دستان شماست. فرماندهی نیروهای ارتش عظیم خود را به دست بگیرید. آتش و خون تنها چیزی است که در این بازی اهمیت دارد. شما باید با مدیریت صحیح نیروها و انجام عملیات های موفق و خطرناک، نیروهای دشمن را تا حد ممکن فلج کنید. در غیر این صورت حمله بزرگی به شما خواهد شد.

omid salehi بازدید : 31 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تسخیر کن، Conquest! Medieval Realms یک بازی سرگرم کننده مخصوص علاقه مندان به بازی های استراتژیک می باشد. در این بازی باید سعی کنید در هر مرحله، با مدیریت صحیح نیرو های تحت فرمان خود، قلمرو خود را افزایش دهید. برای مثال یک هدف برای تعیین میشود و شما باید نیروهای خود را در آن محل مستقر کنید و پس از تصاحب آن، سراغ اپراطوری بعدی بروید.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Spoing به الماس ها علاقه فراوانی دارد. اما متاسفانه الماس ها در مکان های غیر قابل دسترس پنهان شده اند. Spoing مجبور است برای رسیدن به آنها از طناب استفاده کند. شما باید به او کمک کنید تا به وسیله طناب ها، قدم به قدم به جلو حرکت کند تا به الماس ها نزدیک شود. شاید بتوان Spoing را در سبک Cut the Rope جای داد.

omid salehi بازدید : 27 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به تمامی علاقه کندان به سبک Tower Defence، بازی جالب و مهیج The Dutchman را پیشنهاد میکنیم. این بار جنگ حیوانات است. به میمون های عصبانی موز هدیه کنید تا با شما همکاری کنند و در دفاع در برابر دشمنان در صف مبارزه قرار گیرند. محیط بازی به قدری جذاب است که به راحتی به لیست بازی های محبوب شما اضافه خواهد شد.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

FaceLock Pro v2.5.5

با استفاده از نرم افزار FaceLock Pro می توانید از گوشی و نرم افزارهای خود از طریق تشخیص چهره حفاظت کنید. این نرم افزار در اصل قرار بود با اندروید ۴٫۰ ارائه شود ولی هم اکنون برای نسخه های پایین تر هم در دسترس است. در این نرم افزار صورت شما کلید باز کردن گوشی و نرم افزارهای قفل شده است. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که یک بار چهره شما را اسکن می کند و پس از آن از طریق تشخیص چهره شما اجازه دسترسی به گوشی و نرم افزارهای قفل شده را می دهد. همچنین شیوه های سابق قفل کردن گوشی نیز همچنان در نرم افزار برقرار است.

omid salehi بازدید : 25 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
– تست واقعی رانندگی در انتظار شماست ! برای قهرمان شدن در جهان می بایست در تمام جاده های برفی ، جاده های شن و ماسه هند و مسیرهای شنی استرالیا برنده باشید ! این بازی برای گوشی ها و تبلیت های آندرویدی ورژن ۱٫۶ و بالاتر عرضه شده است و امیدواریم از آن لذت ببرید .

 

Ultimate Rally Championship بازي مسابقات رالي Ultimate Rally Championship v.1.3   آندرويد

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 145
  • بازدید کلی : 8,290
  • ترجمه گر