loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 29 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
یک بازی ورزشی و مسابقه ای می باشد که می توان این بازی را از اولین بازی های با کیفیت و واقع گرایانه نسبت به فیزیک آب دانست . بازی درمکان های مختلفی برگزار می شود و با پرش و انجام حرکات های نمایشی ، می توانید امتیاز کسب کنید و مهارت های خود را اضافه کنید . قدرت چهار هسته Tegra 3 superchip NVIDIA به سازندگان این اجازه را داده است تا بازی را بهترین گرافیک و جزئیات طراحی کنند . برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۲٫۲ و بالاتر می باشید .

 

Riptide GP بازي سرگرم كننده Riptide GP v1.3.1   آندرويد

Riptide GP

omid salehi بازدید : 28 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Iron Jack HD 2884HD یک بازی آرکید و اکشن می باشد که به تازگی نسخه ی جدید آن برای آندروید منتشر شده است . شخصیت اصلی داستان جک می باشد که برای یک ماموریت سری ، به سیاره ای دیگر سفر کرده است و هدف او جمع آوری سوخت می باشد زیرا که دنیا در حال نابود شدن است . دشمنان جک ربات های عجیب و غریبی هستند که می بایست با ۱۰ نوع سلاح مختلف آن ها را از پای در آورید . برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید .

 

Iron Jack HD بازي اكشن Iron Jack HD 2884HD   آندرويد

omid salehi بازدید : 50 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

هم اکنون بازی زیبا و فکری Machinarium برای پلتفرم آندروید در دسترس می باشد . در این بازی از دو ژانر ماجراجویانه و فکری استفاده شده است. جریان بازی به این صورت است که یک ربات که در ماشین آشغال‌ها گرفتار شده به شهر آشغال‌ها منتقل می‌شود و شما باید با تفکر و دقت به او کمک کنید تا با وجود مشکلات گوناگون از شهر آشغال‌ها رهایی یابد و به اهداف خود برسد. شما باید از وسایل موجود در محیط برای حل مشکلات خود استفاده کنید. این بازی بیشتر در ژانر فکری قرار می‌گیرد. برای اجرای این بازی نیازمند Android 2.2 و بالاتر هستید . این بازی به همراه فایل های دیتا (Date) آماده ی دانلود شده است .

 

Machinarium بازي فكري و سرگرم كننده Machinarium v1.0   آندرويد

omid salehi بازدید : 208 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دسته : بازی های اندروید  تعداد بازديد : 25451

دانلود بازي جذاب Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 - اندروید


از آنجایی که سیستم عامل آندروید به تازگی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار شده بر آن شدیم تا یکی از بازیهای معروف و نام آشنای Spider Man را که سالهاست با این بازی آشنا هستید را برای این سیستم عامل جهت دانلود قرار بدیم.Spider-Man: Total Mayhem HD v3.2.6 که توسط شرکت Gameloft با کیفیت HD ارائه شده است دارای محیطی سه بعدی با شخصیتها و مراحل جدیدی می باشد که جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

omid salehi بازدید : 23 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
دسته : بازی های اندروید  تعداد بازديد : 27806

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine v1.6.0 ‬ - اندروید


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine این بار خوک های سبز در غار ها و معدن ها مخفی شده اند که شما در آنجا با آنها به مبارزه می روید. در اين بازي شما ميبايستي با قدرت منحصر به فرد هر يك از پرندگان عصباني به تخريب قلعه خوكهاي حريص بپردازيد. اين بازي يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 255 مرحله جذاب شما بايد در اعماق غارهاي زير زميني علاوه بر نابود سازي خوكها در جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و... باشيد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي گوشي هاي آندروید ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!

omid salehi بازدید : 19 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تمرکز و سرعت عمل از ویژگی هایی است که در بازی iRunner باید از آن بهره ببرید. بازی دو بعدی بسیار زیبا و جذاب که باعث می شود شما گذر زمان را متوجه نشوید. شما باید تمام باتری هایی که در سر راه است را بگیرید. فکر نکنید کار ساده ای در این بازی پیش روی شما است. باید هنگام حرکت با سرعت بالا و پرشهای بلند به موانع در راه برخورد نکنید.

omid salehi بازدید : 26 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شطرنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود. برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. Chess یک بازی زیبا و فوق العاده از خانواده شطرنج می باشد که هم به صورت دو نفره از طریق بلوتوث و هم به صورت آنلاین می توان از این بازی زیبا لذت برد.

omid salehi بازدید : 34 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Trainyard یکی از بازی های جذاب سبک پازل می باشد. ماموریت شما مشخص است. ریل های قطار را طوری جا به جا کنید که هر قطار از مسیر مشخص شده خود حرکت کند. در غیر اینصورت قطار ها با هم برخورد می کنند و حادثه تلخی پیش خواهد آمد. در مراحل ابتدایی، باید مسیر دو قطار را تعیین کنید اما در مراحل بالاتر باید چندین قطار همزمان با هم از مسیر عبور کنند.

omid salehi بازدید : 27 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Alice in Wonderland – Extended Edition، آلیس در سرزمین عجایب عنوان آشنایی است که اکثر ما آن را شنیده ایم. در این بازی، و در هر مرحله شما باید به آلیس کمک کنید تا اشیاء گم شده مرموز را پیدا کند. در دنیای خواب و خیال، اشیاء زیادی وجود دارند که متلق به اشخاص خاصی هستند ولی همگی آنها گم شده اند. حال وظیفه شماست آن ها را پیدا کنید.

omid salehi بازدید : 28 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شاید کسی فکرش را نمیکند که در بین آدم برفی ها نیز خوب و بد وجود دارد. عده ای آدم برفی خوب، قصد دارند تا از خود در برابر اشرار دفاع کنند. اما اسلحه آدم برفی ها چه چیزی میتواند باشد؟ گلوله های برفی از هر سو شلیک میشوند و احتملا یک جنگ برفی در راه است. پس همراه با بازی Snowmen Story، وارد جنگ آدم برفی ها شوید.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 8,327
  • ترجمه گر