loading...
androidigame
***موزیک آنلاین ساخته شده توسط محمد حسن عباسیان***
بازی آنلاین

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Smart Office 2 v2.0.9

Smart Office نسخه اندرویدی مجموعه نرم افزاری پرآوازه Office از شرکت مایکروسافت است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های آفیس را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود بسازید، بخوانید یا ویرایش کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. فضای کاری نرم افزار دارای رابط عالی بسیار خوبی است طوری که به راحتی می توانید به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به مدیریت آنها بپردازید. همچنین امکان پرینت فایل های ساخته شده از طریق اتصال به پرینترهای وایرلس نیز در نرم افزار فراهم شده و نیازی به تهیه نرم افزاری جداگانه برای این کار نیست!

omid salehi بازدید : 21 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Battery HD Pro v1.09

Battery HD Pro نرم افزاری مفید برای اطلاع از زمان قابل استفاده از امکانات گوشی، نرم افزارها، بازی ها و… بر اساس میزان شارژ باتری گوشی است. این نرم افزار میزان زمان قابل استفاده برای مواردی چون گوش کردن به موزیک، تماشای ویدئو، تماس گرفتن، وب گردی، خواندن کتاب، گرفتن عکس، چت ویدئویی و ده ها مورد دیگر را به اطلاع شما می رساند و در این صورت شما می دانید برای انجام هر کاری چه مدت زمان شارژ باتری دارید.

omid salehi بازدید : 26 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

App 2 SD Pro v2.52

App 2 SD Pro نرم افزاری برای انتقال فایل های نصبی از قبیل نرم افزارها، بازی ها، ویجت ها و … به حافظه مموری کارت یا بالعکس به حافظه داخلی خود گوشی است. با استفاده از این نرم افزار شما مدیریت بهتری روی حافظه گوشی خود دارید و می توانید نرم افزارها را به مموری کارت انتقال داده و فضای بیشتری در حافظه اصلی داشته باشید. طرز کار نرم افزار به این صورت است که هر فایل نصبی که قابلیت انتقال به مموری کارت داشته باشد را به شما نشان می دهد و شما به راحتی می توانید فایل ها را ببن مموری اصلی و خارجی جابجا کنید.

omid salehi بازدید : 24 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Make Your Clock Pro v1.0.1

با استفاده از نرم افزار Make Your Clock Pro می توانید ساعت هایی زیبا و اختصاصی به صورت ویجت طراحی کرده و در صفحه Home Screen گوشی خود قرار دهید. این ساعت ها می توانند به صورت متنی، دیجیتال یا عقربه ای و در طرح ها، اندازه ها و رنگ های متنوع طراحی شوند. همچنین می توانید ساعت طراحی شده را با ویجت آب و هوا و باتری ادغام کنید و از ویجت طراحی شده خود لذت ببرید!

omid salehi بازدید : 23 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اگر به سرمربی گری یک تیم فوتبال علاقه دارید پس پیشنهاد میکنیم بازی Football Manager Handheld 2012 را از دست ندهید. در این بازی که یک فوتبال منجر محسوب میشود، شما باید با مدیریت تیم خود سعی کنید نتایج خوبی بگیرید. تمرین صحیح، استفاده از سیستم حمله و دفاع مناسب، خرید بازیکنان خوب و تعویض های به موقع، به شما کمک میکند تا در بازی Football Manager Handheld 2012، یک سرمربی حرفه ای شوید.

omid salehi بازدید : 30 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

بازی زیبای Tank Recon 3D یک بازی سه بعدی است که در سبک جنگی شبیه سازی شده است. خلبانی می خواهد تانک شما را هدف قرار دهد و منفجر کند، شما باید او را از بین ببرید. از موشک های هدایت شونده برای نابودی خلبان استفاده کنید و آن را از بین ببرید. محیط شبیه سازی شده شما را مجذوب بازی خواهد کرد.

omid salehi بازدید : 29 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ماجراجویی همیشه جزء نیازهای اساسی انسان بوده و هست. دانستن رازهایی که پنهان اند همیشه در ذات هر انسانی وجود دارد. در بازی Immortal Dusk Inc نیز همینطور است. با بازگشت به افسانه ها باید رازهایی را کشف کنید که تا به امروز ناشناخته مانده اند. در مرکز این راز ها، شیطان است که با فریب های خود شما را گمراه خواهد کرد.

omid salehi بازدید : 26 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

Doom GLES نام یک بازی اکشن اول شخص با سبک شلیک کننده می باشد. باید با اسلحه هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد، با دشمنان به مبارزه مسلحانه بپردازید. نشانه گیری دقیق و مدیریت بر مهمات خیلی مهم است چون ممکن است در بین درگیری، گلوله های شما به پایان برسد و تمام شدن مهمات در وسط یک جنگ، با خودکشی فرقی نخواهد داشت.

omid salehi بازدید : 33 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در بازی زیبای Soldiers of Glory: World War 2 Full فرماندهی نیروها را بدست بگیرید و با شکوه هر چه تمام تر پیروز شوید. این بازی از سری بازیهای جنگ جهانی دوم است. از جمله سلاح هایی که در اختیار دارید بازوکا، بمب افکن و … می باشد. این بازی ۲۷ نوع مدال دارد که شما باید سعی کنید همه آنها را بدست بیاورید. این بازی دارای سه سطح دشوار اعم از آسان، نرمال و سخت می باشد.

omid salehi بازدید : 20 جمعه 29 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یک بازی زیبا و سرگرم کننده به سبک Hidden Object  میباشد. بازی The Spear of Destiny دارای حدود ۲۰ مرحله مهیج میباشد. در هر مرحله یک لیست از اشیای مختلف در اختیار شما میگذارد و شما باید در تصویر شلوغ و درهم، اشیای معرفی شده را پیدا کنید و به دنبال سرنخی برای پیدا کردن خانواده جیمز بگردید. این کار آسان نخواهد بود چون تصاویر بسیار شلوغ هستند و حتی در بعضی مراحل خطای چشم نیز وجود دارد.

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما سایت جدید ما چگونه است؟
    به نظر شما سیستم عامل اندروید بهتر است یا سیمبین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 159
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 148
  • بازدید کلی : 8,293
  • ترجمه گر